Sayfalar

18 Şubat 2015 Çarşamba

Örgü Boncuklarla Devam Ediyorum...

Selamlar,

Arayı çok açmadan kısa da olsa yeni bir yazıyla sizlerle buluşmak istedim.

Geçen yazımda örgü modelindeki bileklik çalışmasını ve yapım aşamalarını paylaşmıştım.
Bu çalışmayı çok sevdim ve farklı boncuklarla devam ediyorum :)
Bilekliklerin yanı sıra kolyeleri eksik kalmasın dedim...

Yapım aşamaları aynı ancak bilekliğe göre uzun olduğundan, öncelikle unutmamanız gereken boncuk dizisini uzun tutmanız. Bu da takribi olarak yapılacak kolyenin uzunluğunun 4 katına yakın. Fazla boncuk dizmenizin zararı olmaz ancak eksik kalması durumunda arada düğümleyip kaldığınız yerden devam etmeniz çok kolay olmayabiliyor.




Boncuk örme konusunda farklı modeller de deniyorum. Yakında onları da yapım aşamaları ile sizlerle paylaşıyor olacağım.

Sevgiyle kalın, hoşçakalın...

 

2 yorum:

  1. Merhabalar. Bu aralar bende orme takılarla ılgılenıyorum nasıl yapıyosunuz. Cok hos olmuslar ellerinize saglık. Bu arada bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Kübra hanım, örgü bileklik yapılışını aşama aşama "Örgü Boncuk Bileklikler" postumda bulabilirsiniz. Örgü görünümlü ama pratik bir yöntem.Sizin sayfanızı da incelemek için sabırsızlanıyorum :) sevgiler..

    YanıtlaSil