Sayfalar

6 Nisan 2014 Pazar

Şeker gibi Yastıklar

Havalar ısınmaya, doğa uyanmaya başladı.

Tıpkı doğa gibi aslında biz de evlerde kış uykusundan, rehavetinden uyanıyor ve canlanıyoruz.
Ben 30 Mart günü kendime milat kabul edip, evi bahara ve yaza hazırladım.
Temizliğin dışında haliyle insan değişiklik de yapıyor. Koltukların yeri değişiyor, resim çerçeveler yenileniyor, halıların yollukların yeri değişiyor, antredeki yatak odasına, yatak odası çalışma odasına... ve bittiğinde insanın içini bir mutluluk, bir huzur ve tabi ki de başarmış olmanın vermiş olduğu bir gurur kaplıyor...
Benim evdeki büyük çaplı işler bitti, küçük dekorasyon değişikliklerini de zamana yaydım... tadını çıkara çıkararak keyifle yapmak istiyorum önümüzdeki günlerde.

Annem müthiş bir dikiş ustasıdır. Çıtır çerez gibi yapmış olduğu, hazırladığı ve bana emanet ettiği şeker gibi yastıkları paylaşmak da bu günlere kaldı.
Bahar temasına uygun olduğundan aslında fena da olmadı :) ne dersiniz?


Kırkyama (patchwork), aplik  teknikleri ile hazırlamış olduğu hepsinden yalnızca bir tane (bazıları çift tabi ki) olan bu yastıkların bazıları benim koltuklarımda yerlerini aldı bile...




Siz de bakın derim bir etrafınıza, neleri yenileyebilirsiniz?, neleri değiştirebilirsiniz?
Daha fazlası "Vitrin" sayfasında...



Baharın keyfini çıkaracağınız güzel günler ve keyifli yenilenmeler dileğiyle...

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder