Sayfalar

29 Mart 2014 Cumartesi

Kitap Ayraçlarım

Blog dünyasında yeniyim..
 
Aslında bir kova kızı olarak teknolojiyi yakından takip etsem ve sevsem de sanırım günlük iş yoğunluğunda ve koşturmacada teknolojiyi kendim için çok fazla kullanmıyorum.
 
Eğer facebook, blogger, twitter instagram üniversite yılarımda olsaydı, daha bol fikir ve daha bol zamanlarla tozu dumana katardım :) şaka tabii... o kadar yaratıcı ve marifetli arkadaşlar var ki bazen onların bloglarında dolaşıyorum ve kendimi kaybediyorum.
 
Gelelim yeni konuma... Kitaplar...
 
Kitap okumak benim için çok büyük bir keyif. Bazen aradan zaman geçer unuttuğum, atladığım yerler için döner yeniden okurum bazı kitaplarımı....
Kitaplarda satır aralarına gizlenmiş yazarın o muhteşem fikirlerini, anlatımını ve ifadesini yakaladığımda ise kaçırmam ve not alırım. İşte bu aldığım notlar ayrı bir kitap olacak kadar birikti. Bu birikimleri ayrı bir blogda kitap severler için yayınlamaya başlıyorum.

Blogumun ismi aklimdakalansatirlar.blogspot.com .
Keyifli gezintiler  dilerim...
 
 
Kitapları okurken sayfalarını katlamam, cümleleri çizmem , not almam... bu da benim tarzım.
Ben kitap ayracı kullanırım. İşte bu yazımın konusu ve görseli kitap ayraçları.


 
En yeni çalışmam ise tasarm kolyelerime bezer nitelikte, daha elegan daha kokoş ve daha sofistike ayraçlar....  Umarım beğenirsiniz :)


Ayraçla için yine halkalar  ve kurdeleler kullandım.  Halkaların üzerini şifon, dantel ya da kurdele ile sarıp, istediğiniz gibi süslemeniz yeterli.

Malzemeler standart ama ortaya çıkanlar farklı oluyor. Benzer malzemeleri kullanarak Tasarım Kolyeler de yapmıştım.

Kurdele birleştirmek, sabitlemek ve süsler için ben "hayalet iplik" kullanıyorum. Müthiş bir şey... Üstten de dikseniz dikiş ipliği görünmüyor, hem sağlam hem de çok şık duruyor. Silikon ile birleştiremeyeceğiniz kumaş, dantel detaylarda, hele de görünecek yerlerde bu ipliği rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Sevgiyle kalın..



 
 


 
 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder