Sayfalar

26 Mart 2014 Çarşamba

Küçük Küpelere Saklama Çözümü

Küpe kutumla başım dertteydi...Hatta kolye ve yüzük kutularımla da... Hepsine nasıl çözüm bulabilirim diye düşündüm. Bugün sizlerle küçük küpelerim için kullandığım, bir zamanlar Tepe Home'dan çok beğenerek aldığım kutumdaki basit ama kullanışlı dokunuşu paylaşmak istiyorum.
 

Takı kutumun halihazırda görüntüsü bu şekildeydi. Sabah aradığım küpenin eşini bulmak ya da birbirine girmiş takılardan istediğimi seçebilmek çok zordu. Hatta bazen bu karmaşa da küpenin teki kaybolur ben kim bilir ne zaman ihtiyaç duyarsam o zaman fark ederdim kaybolduğunu.
 
Öncelikle, satın aldığım bir şeylerden çıkmış ve saklamış olduğum bir köpük parçasını kutumun iç ölçülerine göre kestim.
 
Sonra köpüğün üzerini istediğim yapışkanlı kağıt ile kapladım.
 
 

Köpük kutunun dibine yapışmasın diye köpüğün köşesine renkli raptiyelerden batırdım.  Ayrıca köpüğü istediğim zaman kolayca çıkarabilmek için kutunun içinde kalacak ancak köpükten yukarıda duracak büyüklükte bir kurdele parçasını da yine renkli raptiye ile köpüğün altına sabitledim.
 
 
Ve son olarak.... küçük güzel küpelerimi, köpüğe batırarak hem sabitlemek, hem hepsini kolayca görünür ve ulaşılabilir kılmak kaldı. Sonuçta günlük hayatımı kolaylaştıran bir tasarım çıktı ortaya. 
Kutum şimdi doldu tabii... sanırım kutuyu büyütmem ya da yanına yeni bir tane daha yapmam gerekecek :)
                                        
 
Sevgiyle kalın,  
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder